Hvidovreparken deler ejendomskontor og personale med Hvidovre Boligselskabs øvrige afdelinger.
- mus på foto for at se medarbejderens primær arbejdsområde og opgaver!
Jan har arbejdet inden for boligsektoren de sidste mange år, og har været ansat her i Hvidovre Boligselskab siden 1999.
Jan er tilknyttet Hvidovreparken, Baunevangen samt Ældreboligerne, hvor han sørger for renholdelse, vedligeholdelse, glatførerbekæmpelse og beboerservice.
Janni er ansat på Ejendomskontoret dec. 2024. Har omfattende erfaring fra flere boligselskaber og bringer en stor viden og ekspertise med sig.
Tager i mod beboer henvendelser på ejendomskontoret, telefon, hjemmeside og beboer-app.
Rekvirere håndværkere, Forsikringssager, Bogføring, Referater fra møder samt mange andre "blæksprutte" opgaver hvis der skulle opstå problemer i og omkring dit lejemål.
KAB: Bygge- og Boligadministration, som er vores administrationsselskab, varetager en række administrative og praktiske opgaver for Hvidovrepasrken og de øvrige afdelinger i Hvidovre Boligselskab. Til dette formål er ansat:
Den lokale kundechef har det overordnede administrative og driftsmæssige ansvar for boligorganisationen, herunder det overordnede ansvar for samarbejdet mellem Hvidovre Boligselskab og KAB.
Den lokale kundechef sikrer de løbende driftsopgaver i tæt samarbejde med ejendomskontoret og skal kontaktes vedrørende ændringer, som ønskes foretaget i lejemålet. Brug kontaktformular på KAB-faneblad.
Mail: andbr@kab-bolig.dk